سرخط خبرها

پرچم مشهدی‌ها در اروپا بالا رفت | بیک بهترین دریافت کننده لیگ فنلاند

  • کد خبر: ۱۵۴۷۷۹
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
پرچم مشهدی‌ها در اروپا بالا رفت | بیک بهترین دریافت کننده لیگ فنلاند
لژیونر مشهدی والیبال ایران، عنوان بهترین دریافت کننده لیگ فنلاند را به خودش اختصاص داد.


به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا بیک که چند وقت پیش شمع‌های تولد ۲۴ سالگی اش را فوت کرده، در لیگ برتر والیبال فنلاند درخشید. ستاره جوان کشورمان که چند سالی است ورزش حرفه‌ای را در بیرون از ایران دنبال می‌کند، در نیم فصل اول این رقابت‌ها هم موفق شد عنوان برترین بازیکن در پست خودش را کسب کند و حالا با اعلام سازمان لیگ والیبال فنلاند، عنوان برترین دریافت کننده قدرتی را در این کشور به خودش اختصاص داده است.
بیک سال گذشته هم در لیگ والیبال پرتغال درخشیده بود و بعنوان ششمین دریافت کننده این لیگ معرفی شده بود و حالا در یک جهش خوب، در لیگ والیبال فنلاند در میان برترین‌ها قرار گرفت.
این ستاره والیبال ایران که در رده‌های پایه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه دارد، امیدوار بود با این عملکرد حداقل در میان دعوت شدگان اولیه به لیست اردوی تیم ملی باشد، اما بهروز عطایی بازهم نام او را در این فهرست نگذاشت تا بیک، برای رسیدن به پیراهن تیم ملی بیش از گذشته تلاش کند.
محمدرضا بیک امسال با تیم آکاوالی در جام حذفی فنلاند هم درخشان ظاهر شد و عنوان نایب قهرمانی را در این جام کسب کرد و حالا به نظر می‌رسد برای فصل آینده احتمالا راهی یک لیگ بزرگ‌تر شود. بیک پیش از این سابقه بازی برای تیم اسپورتینگ کالداس را هم داشت و اتفاق در پرتغال با این تیم هم درخشان ظاهر شده بود و بعنوان یکی از استعداد‌های لیگ این کشور معرفی شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->